Доброе утро!
17 апреля, пятница
Математика
Тема: Проверка деления умножением. Решение задач.
- Сегодня на уроке мы ознакомимся с проверкой действия деления действием умножением.
Ход урока
1. Устный счёт.
-Поиграем. Игра "Волшебные знаки"
(надо вставить знаки: * или : )
50 ...2 = 100 20 ...4 = 80
400 .. 2 = 200 100 .. 2 = 50
20..2 = 10 800 ..4 = 200
600 ..2 = 300 200 ..4 = 800
2. Ознакомься с новым материалом.
а) Работа с учебником с. 140 № 916
- Рассмотри таблицу.
- Что получим, если частное умножим на делитель?
Вывод: Делимое равно произведению частного и делителя. Если при умножении частного на делитель не получили делимое, то в вычислениях допущена ошибка.
б) Проверка делимого действием умножения № 917
3. -Закрепи свои знания.
а) выполни самостоятельно № 918, №924
б) Реши задачу № 919
- Прочитайте задачу.
- О чём в ней говорится?
- Сколько горючего было в баке трактора?
- Сколько горючего тратит трактор за 1 час?
-Сколько горючего осталось в баке?
- Можем ли мы узнать, сколько горючего потратил трактор?
- Прочитайте главный вопрос задачи.
- Зная, сколько горючего потратил трактор, можем ли мы ответить на вопрос задачи?
-Решите задачу самостоятельно по действиям.
(Подсказка:
Было - 60 л
Расходовал - ? л, по 6 л -1ч, работал - ? ч
Осталось - 24 л)
в) Решите задачу № 920 с. 141.
— Прочитайте задачу. Запишите краткую запись.
Подсказка:
12 меш. по 10 кг
2 ц - 200 кг ? пак.по 8 кг
4. Д/з Выучить правило с. 140.
5. Подведём итог
-Как называются числа при делении?
- Какой из компонентов деления находим действием умножения?
Українська мова
Тема:Звертання. Розділові знаки при звертанні.
- Сьогодні на уроці ми розширимо свої знання про речення. Будемо вчитися грамотно записувати речення із звертанням. З'ясуємо, як виділяється звертання на письмі.
Хід уроку
1. Повторення.
а) Переглянь відео.
б) - Виконай завдання з картки
2. -Ознайомся з новим матеріалом.
- Попрацюй з підручником с. 110
а) Виконай вправу 312.
в) -Попрацюй з віршем О.Яцуна "Мова" с.139
- Що у вірші сказано про українську мову?
- Чому українська мова житиме на віки?
2. Підсумок уроку
- Наші предки залишили нам у спадок багату землю, свою історію, звичаї і традиції.А наше завдання - зберегти цей скарб і примножити.
-Про що говорили на уроці?
5. Подведём итог
-Как называются числа при делении?
- Какой из компонентов деления находим действием умножения?
Українська мова
Тема:Звертання. Розділові знаки при звертанні.
- Сьогодні на уроці ми розширимо свої знання про речення. Будемо вчитися грамотно записувати речення із звертанням. З'ясуємо, як виділяється звертання на письмі.
Хід уроку
1. Повторення.
а) Переглянь відео.
2. -Ознайомся з новим матеріалом.
- Попрацюй з підручником с. 110
а) Виконай вправу 312.
б) Прочитай і вивчи правило с.110!
3. -Закріпи свої знання.
а) Виконай вправу 313, 315 ( № 2)
Літературне читання
Тема: Край, у якому ти живеш.
Тема уроку: О.Хорошковська "Наша Батьківщина" В.Латанський " Україна"
- Сьгодні на уроці ми поведемо розмову про найдорожче серцю кожної людини - про свою Батьківщину.
Хід уроку
1. Ознайомлення з новим матеріалом
а) - Прочитайте текст О.Хорошковської "Наша Батьківщина" (с.139-140)
-Чому в Україні багато різних народів?
- Які риси характеру властиві українцям?
- Яка Україна нині?
- Назвіть її державні символи.
б) Робота над віршем В.Латанського "Україна"
-Прочитайте вірш.
-Поясніть, як ви розумієте, що таке Україна?
- Як на це запитання відповів поет?
в) -Попрацюй з віршем О.Яцуна "Мова" с.139
- Що у вірші сказано про українську мову?
- Чому українська мова житиме на віки?
2. Підсумок уроку
- Наші предки залишили нам у спадок багату землю, свою історію, звичаї і традиції.А наше завдання - зберегти цей скарб і примножити.
-Про що говорили на уроці?
3. Д/з прочитати виразно с.138-139,
за бажанням вивчити вірш "Україна".
за бажанням вивчити вірш "Україна".
Тема: Контрольная работа
-Сегодня на уроке проверим знания по теме "Растения, животные и среда их обитания №2"
Ход урока
1. Контрольная работа
-Пройди тест- опрос.
-Поздравляю с наступающим праздником светлой Пасхи!
Комментариев нет:
Отправить комментарий