ДОБРОЕ УТРО!
15 МАЯ, ПЯТНИЦА
МАТЕМАТИКА
Тема: Деление трёхзначных чисел на двузначные.
-Сегодня а уроке мы продолжим знакомство с делением трёхзначных чисел на двузначные.
Ход урока
1. Повторение.
Устный счёт.
150 + 220= 650- 530= 170 +230=
850+ 140= 940 - 840= 170 +230=
2. -Закрепи свои знания.
а)Работа с учебником с.155 № 1026
- Выпиши четыре выражения с частным 6
Подсказка:
72:12=6 90:15=6 84:14=6 78:13=6
б) Нахождение частного способом проб № 1027
125 : 25= 5(подходит)
Алгоритм:
-Какое число надо умножить на 25, чтобы получилось 125. Это число 5. Т.к при умножении на 5 в конце получается цифра 5
25 * 5 = 125
105 : 15=
128: 16=
в) Реши задач №1029, 1030
Подсказка к задаче №1030
1) 4 • 13 = 52 (м) — пошло на 13 халатов;
2) 76 - 52 = 24 (м) — пошло на платья;
3) 24 : 3 = 8 (платьев)
Ответ: 8 платьев пошили.
г) Реши устно№ 1031
3. Домашнее задание
с.156№ 1034, 1035.
Природоведение
Тема: Какое значение имеет кожа?
- Сегодня на уроке мы узнаем какое значение имеет кожа для организма человека.
Ход урока
1. В тетради по природоведению запиши данные о погоде за 15 мая.
2. Проверка д/з
3. Изучи новый материал.
а) Просмотри видеоролик.
4. Закрепи новый материал.
Работа с учебником с. 160- 162
а) Прочитай статью, ответь на вопросы.
б) Поработай в тетради.
5. Домашнее задание
с.160 -162 выучить главное.
Українська мова
Тема:Типи текстів
Хід уроку
1. Перевірка д/з
Картка.
Прочитай.
Кожне дерево в лісі живе свїм життям, по своєму розвивається.
Дерево- міцне. Навесні, коли ліс уже одягнувся у весняне вбрання, на дубі довго не розкриваються бруньки. Повільно росте його листя, зате воно не боїться ні бур, ні приморозків.
Настане осінь, оголиться ліс. А дуб побуріє. І довго - довго серед білого снігу темнітеме його шкіряне листя.
(За Ю. Збанацьким)
- Доведи, що це текст(усно). Добери заголовок.
- Відшукай зачин, основну частину, кінцівку.
-Спиши основну частину.
2. -Вивчи новий матеріал.
а). Переглянь відео.
б) Робота з підручником с.125
Прочитай і запам'ятай правило с.125
а) виконай вправу 352 (усно)
б) Прочитай і запам'ятай правило с.125
в) Виконай письмово впр. 353, 355.
3. Домашнє завдання
с. 125 вивч. првила , впр. 354 Поміркуй, що міцніше - слово чи рука. Чим сильніше можна вдарити- рукою чи словом? ( Склади текст - міркування 4-5 речень).
(работать в тетради, жду фото)
(
Літературне читання
Тема: Л. Костенко " Вербові сережки", "Польові дзвіночки".
Хід уроку
1. Перевірка Д/з
Виразне читання оповідання "Моя мама"
(відео батьків)
Українську поезію сьогодні важко уявити без Ліни Костенко.
-Сьогодні на уроці міи будемо читати вірші, які створила улюблена письменниця українського народу- Ліна Костенко.
2. Ознайомлення з новим матеріалом.
1.Робота з підручником с. 152
Прочитай статтю "Ліна Костенко - улюблена письменниця українського народу"
2. Попрацюй над віршами с.152-153.
3. Домашнє завдання
с. 152-153 вивчити вірш напам'ять на вибір.
Комментариев нет:
Отправить комментарий