13 марта
Літературне читання
Тема: О. Моторний "Мудрі порадники". " Батьківські поради" ( з народного)
Хід уроку
1. Оргмомент.
2. Вправи на розвиток читання
Мовна розминка
Пам'ятка
1) Прочитайте скоромовку двічі повільно.
2) Спробуйте прочитати швидко на одном диханні.
****
Проворонила ворона вороненя.
2. Сьогодні на уроці ми спробуємо відповісти на питання:
"-Чому кажуть, що Людина і добро нерозривно пов'язані між собою і повинні йти поруч?" і визначити, чому " добро- найвища мудрість людини", ознайомимося з творами О. Моторного " Мудрі порадники" і " Батьківські поради"( з народного).
3. Попрацюй над новим матеріалом.
Цикавинка
З глибини століть до нас дійшло багато неоцінних занять, серед яких афоризми, приказки, вислови й інші висловлювання. Часом дивуєшся, наскільки були мудрі наші пращури, наскільки точним і ємним було деколи те чи інше висловлювання, вислів, приказка.
Не варто забувати, що потрібно не тільки зберігати народні мудрості, які прийшли до нас з глибини століть, але й множити іх для наших нащадків.
4. Прочитай оповідання Олександра Моторного "Мудрі порадники"
Дай відповідь на питання.
- Кого в оповіданні названо мудрими порадниками? Чому?
- Тож чому творити добро- це найвища мудрість?
- Чи природжена риса характеру - доброта?
- Як серед потоку людей що йдут назустріч, можно визначити добру людину?
5. Прочитай прислів'я.
Книга - наш друг, дуже мудрий, який не вміє говорити в голос, але навчає, як у світі жити.
Книга - це друг і порадник. Вона зберігає в собі красу рідного слова, чарівність мови.
Український народ здавна поважав книгу - невичерпане джерело знань- і склав про неї багато прислів'їв і приказок.
У них звучить народна мудрість.
Прочитайте прислів'я на с. 112 та поясніть їхній зміст.
6. Попрацюй над твором" Батьківські поради"
а) Прочитай.
б) Дай відповіді.
- Чи можно назвати батьківські поради мудрими?
- У чому полягає їхня мудрість?
7. Підсумок.
Книги - як люди. Уночі вони міцно сплять, а вранці разом зі школярами вирушають до школи, крокують з ними пліч -о -пліч у Країну знань.
Книги корисні і необхідні людині. Їх потрібно берегти, щоб більша кількість людей змогла ними скористуватися.
8. Домашне завдання. Прочитати оповідання.
Українська мова
Тема: Правопис префіксів. Префікси -роз, без-. Префікси з-, с-.
-Сьогодні на уроці засвоїмо правопис префіксів -роз, без-; з-, с-.
Хід уроку
1. Повторення
Дай відповіді на ?
- Що таке префікс?
- Які префікси запам'ятали?
Вправа" "Зайве слово"
Прочитайте слова і назвіть серед них "зайве".
Забіг, запис, затінок, зачіска, законний, запам'ятав.
(підказка : законний)
- Поясніть, чому це слово зайве. Поясніть його значення.
2. Попрацюй над новим матеріалом.
Робота з підручником с. 92- 93.
а) Виконай вправи 260 (усно),
б) Вивчи правило !
в) 264 (усно), 261, 262, 266 (письмово)
Робота з підручником с. 94-95.
а) Виконай впр.267
б) Вивчи правило с. 94 !
Літературне читання
Тема: О. Моторний "Мудрі порадники". " Батьківські поради" ( з народного)
Хід уроку
1. Оргмомент.
2. Вправи на розвиток читання
Мовна розминка
Пам'ятка
1) Прочитайте скоромовку двічі повільно.
2) Спробуйте прочитати швидко на одном диханні.
Хитру сороку спіймати морока,
А на сорок сорок - сорок морок.****
Проворонила ворона вороненя.
2. Сьогодні на уроці ми спробуємо відповісти на питання:
"-Чому кажуть, що Людина і добро нерозривно пов'язані між собою і повинні йти поруч?" і визначити, чому " добро- найвища мудрість людини", ознайомимося з творами О. Моторного " Мудрі порадники" і " Батьківські поради"( з народного).
3. Попрацюй над новим матеріалом.
Цикавинка
З глибини століть до нас дійшло багато неоцінних занять, серед яких афоризми, приказки, вислови й інші висловлювання. Часом дивуєшся, наскільки були мудрі наші пращури, наскільки точним і ємним було деколи те чи інше висловлювання, вислів, приказка.
Не варто забувати, що потрібно не тільки зберігати народні мудрості, які прийшли до нас з глибини століть, але й множити іх для наших нащадків.
4. Прочитай оповідання Олександра Моторного "Мудрі порадники"
Дай відповідь на питання.
- Кого в оповіданні названо мудрими порадниками? Чому?
- Тож чому творити добро- це найвища мудрість?
- Чи природжена риса характеру - доброта?
- Як серед потоку людей що йдут назустріч, можно визначити добру людину?
5. Прочитай прислів'я.
Книга - наш друг, дуже мудрий, який не вміє говорити в голос, але навчає, як у світі жити.
Книга - це друг і порадник. Вона зберігає в собі красу рідного слова, чарівність мови.
Український народ здавна поважав книгу - невичерпане джерело знань- і склав про неї багато прислів'їв і приказок.
У них звучить народна мудрість.
Прочитайте прислів'я на с. 112 та поясніть їхній зміст.
6. Попрацюй над твором" Батьківські поради"
а) Прочитай.
б) Дай відповіді.
- Чи можно назвати батьківські поради мудрими?
- У чому полягає їхня мудрість?
7. Підсумок.
Книги - як люди. Уночі вони міцно сплять, а вранці разом зі школярами вирушають до школи, крокують з ними пліч -о -пліч у Країну знань.
Книги корисні і необхідні людині. Їх потрібно берегти, щоб більша кількість людей змогла ними скористуватися.
8. Домашне завдання. Прочитати оповідання.
Українська мова
Тема: Правопис префіксів. Префікси -роз, без-. Префікси з-, с-.
-Сьогодні на уроці засвоїмо правопис префіксів -роз, без-; з-, с-.
Хід уроку
1. Повторення
Дай відповіді на ?
- Що таке префікс?
- Які префікси запам'ятали?
Вправа" "Зайве слово"
Прочитайте слова і назвіть серед них "зайве".
Забіг, запис, затінок, зачіска, законний, запам'ятав.
(підказка : законний)
- Поясніть, чому це слово зайве. Поясніть його значення.
2. Попрацюй над новим матеріалом.
Робота з підручником с. 92- 93.
а) Виконай вправи 260 (усно),
б) Вивчи правило !
в) 264 (усно), 261, 262, 266 (письмово)
Робота з підручником с. 94-95.
а) Виконай впр.267
б) Вивчи правило с. 94 !
в) Виконай вправи 269, 270, 273( письмово)
3. Підсумок уроку.
- Який "секрет" правопису префіксів ви відкрили?
- Які слова запам'ятали?
Комментариев нет:
Отправить комментарий