воскресенье, 15 марта 2020 г.

13 марта 
Літературне читання

Тема: О. Моторний "Мудрі порадники". " Батьківські поради" ( з народного)

Хід уроку

1. Оргмомент.
    
2. Вправи на розвиток читання
     Мовна розминка
Пам'ятка
1) Прочитайте скоромовку двічі повільно.
2) Спробуйте прочитати швидко на одном диханні.
    
   Хитру сороку спіймати морока,
   А на сорок сорок - сорок морок.
          ****
   Проворонила ворона вороненя.
2. Сьогодні на уроці ми спробуємо відповісти на питання:
"-Чому кажуть, що Людина і добро нерозривно пов'язані між собою і повинні йти поруч?" і визначити, чому  " добро- найвища мудрість людини", ознайомимося з творами О. Моторного " Мудрі порадники" і " Батьківські поради"( з народного).

3. Попрацюй над новим матеріалом.
    Цикавинка
     З глибини століть до нас дійшло багато неоцінних занять, серед яких афоризми, приказки, вислови й інші висловлювання. Часом дивуєшся, наскільки були мудрі наші пращури, наскільки точним і ємним було деколи те чи інше висловлювання, вислів, приказка.
     Не варто забувати, що потрібно не тільки зберігати народні мудрості, які прийшли до нас з глибини століть, але й множити іх для наших нащадків.

4. Прочитай оповідання Олександра Моторного "Мудрі порадники"

   
20343461.png
    Дай відповідь на питання.
 - Кого в оповіданні названо мудрими порадниками? Чому?
- Тож чому творити добро- це найвища мудрість?
- Чи природжена риса характеру - доброта?
- Як серед потоку людей що йдут назустріч, можно визначити добру людину?

5. Прочитай прислів'я.
    Книга - наш друг, дуже мудрий, який не вміє говорити в голос, але навчає, як у світі жити.
   Книга - це друг і порадник. Вона зберігає в собі красу рідного слова, чарівність мови.
   Український народ здавна поважав книгу - невичерпане джерело знань- і склав про неї багато прислів'їв і приказок.
У них звучить народна мудрість.

    Прочитайте прислів'я на с. 112 та поясніть їхній зміст.
6. Попрацюй над твором" Батьківські поради"
     а) Прочитай.
     б) Дай відповіді.
         - Чи можно назвати батьківські поради мудрими?
         - У чому полягає їхня мудрість?
 7. Підсумок.
    Книги - як люди. Уночі вони міцно сплять, а вранці разом зі школярами вирушають до школи, крокують з ними пліч -о -пліч у Країну знань.
    Книги корисні і необхідні людині. Їх потрібно берегти, щоб більша кількість людей змогла ними скористуватися.

8. Домашне завдання. Прочитати оповідання.
   



Українська мова

Тема: Правопис префіксів. Префікси -роз, без-.  Префікси з-, с-.

 -Сьогодні на уроці засвоїмо правопис префіксів -роз, без-; з-, с-.

Хід уроку
1. Повторення
   Дай відповіді на ?
    - Що таке префікс?
    - Які префікси запам'ятали?

Вправа" "Зайве слово"
Прочитайте слова і назвіть серед них "зайве".
Забіг, запис, затінок, зачіска, законний, запам'ятав.

(підказка : законний)
- Поясніть, чому це слово зайве. Поясніть його значення.

2. Попрацюй над новим матеріалом.
    Робота з підручником с. 92- 93.
    
    а) Виконай вправи 260 (усно), 
    б) Вивчи правило !
    в) 264 (усно), 261, 262, 266 (письмово)
  
    Робота з підручником с. 94-95.
    а) Виконай впр.267
    б) Вивчи правило с. 94 !
         

      в) Виконай вправи 269, 270, 273( письмово)

    
3. Підсумок уроку.
 - Який "секрет" правопису префіксів ви відкрили?
- Які слова запам'ятали?










Комментариев нет:

Отправить комментарий