среда, 7 января 2015 г.

8 января

                                                             Объявление
Ребята, просьба ещё раз пройти тест за 6 января по математике и русскому языку.

Украинский язык
Тема: Відсутність знака м'якшення після  р  у кінці слова.

Мета: закріплюємо вміння і навички записувати слова з твердими приголосними звуками.

Хід роботи

1. Зроби творчий переклад. Переклади українською мовою.
    Степь, заяц, тень, товарищ.
     Складіть і запишіть речення з одним із цих слів.
2. Гра " Доповні речення" (усно).
    У кінці слів після букви   ц   ...
    Тверді приголосні перед   і    ...
3. Робота з підручником с. 49
    а) виконай вправу 138. Запишіть слова українською мовою.
    б) виконай вправу 139( усно)
    в) виконай вправу 140, 143(1част.)
    г) Прочитай скарбничку народної мудрості  Чому так кажуть?
         Комар носа не підточить.

Літературне читання
Тема: А. М'ястківський " Випав сніг", В. Сухомлинський 
           " Як синичка будить мене"
Мета: удосконалюємо навички виразного читання, розвиваємо образне мовлення.

Хід роботи

      На минулому уроці ви познайомилися з новим розділом, почали вивчати нову тему, присвячену одній із найчарівніших пір року. Відгадайте загадку Алли Свашенко та ви дізнаєтесь, якій порі присвячений розділ.
                Білі коси, біле личко,
           Кожушок  і рукавичка,
           Чобітки і шапка білі.
           Дружат знею заметілі,
           Хуги, віхоли, завії,
           Ще морози й вітровії.
1. Мовленнєва розминка.
     Прочитайте скоромовку.
        Мороз малює 
      Мар'яні мімозу.
      Мар'яна малює
      Мальви морозу.
2. Робота з підручником с. 72
    Прочитайте назву нової теми.
      Поміркуйте, чому зиму так ласкаво називають.
      Розгляньте малюнок на с. 72, дайте відповіді на ?
3. Прочитайте вірш А. М'ястківського " Випав сніг" с. 73
    - Який настрій викликає у вас цей вірш?
      - Що хотів зробити автор?
      - Коли випав сніг?
4. Прочитайте оповідання В. Сухомлинського " Як синичка будить мене" спочатку мовчки, а потім уголос.
5. Дайте відповіді на ?
     - Про кого розповідається в оповіданні?
        - Яка ця пташка?
        - Знайдіть опис синички і прочитайте його.
        - Як ставиться автор до пташки? Звідки це видно?
        - Чи потрібно підгодовувати синичку взимку? Чим саме?
        - Знайдіть у тексті звуконаслідування.
        - Як письменник зрозумів "мову " синички.

Литературное чтение
Тема: К. Паустовский " Заячьи лапы"
Цели: познакомимсяс жизнью и творчеством К. Паустовского, прочитаем его рассказ                     " Заячьи лапы", будем учиться видеть прекрасное, любить природу и бережно                     к ней относиться.  
Ход работы
1. Сделай речевую разминку (учебник с. 66)
2. Отгадай загадку.
3. Узнай интересное об авторе.
     Константин Георгиевич Паустовский родился в 1892 году в Москве. В большой семье его родителей очень любили творчество: много писали, играли на рояле, читали, любили театр.
     Гимназическое образование Константин получил в Киеве. Его любимым предметом была география. Мальчик мечтал о путешествиях, пробовал писать.
     В 1911 году Константин написал свой первый рассказ. А в 1932 году вышла в свет его первая книга. И он решил серьёзно заняться литературой.
    Константин Георгиевич писал о природе, о человеческих чувствах, о труде,  о встречах с известными людьми.
     Специально для детей он он написал немало интересных книг о природе. и много поколений юных читателей с удовольствием перечитывают рассказы Паустовского  
" Барсучий нос", "Заботливый цветок", "Резиновая лодка", " Квакша".

4. Словарная работа
    -Так как произведение было написано давно в нём много старинных слов, прочитайте значение этих слов.
      Оголец - мальчишка, молодой парень.
     Пациент - больной, который лечится у врача.
     Пенсне - очки, которые держатся с помощью пружинки на переносице.
      Онучи - обмотка для ноги под сапог, портянка.
      Ветеринар - специалист по лечению животных.
      Сени - помещение между жилой частью дома и            крыльцом в деревенской избе.

 5. Прочитай 1 часть рассказа с.66 -69 ( до слов Карл Петрович играл на рояле).


          

        

Комментариев нет:

Отправить комментарий